Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko

PDF
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 1 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 2 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 3 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 4 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 5 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 6 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 7 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 8 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 9 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 10 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 11 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 12 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 13 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 14 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 15 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 16 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 17 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 18 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 19 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 20 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 21 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 22 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 23 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 24 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 25 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 26 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 27 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 28 - Autoline
Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko | Slika 29 - Autoline
Zainteresovani ste za oglas?
1/29
PDF
25.950 €
Cijena bez PDV-a
≈ 50.910 KM
Kontaktirajte prodavca
Marka: Renault
Prva registracija: 2008-04-22
Kilometraža: 1.171.000 km
Zapremina: 15 m³
Kapacitet podizanja: 15.320 kg
Neto težina: 10.680 kg
Ukupna težina: 26.000 kg
Lokacija: Belgija Harchies6208 km to "United States/Ashburn"
Kataloški broj prodavca: 282245670
Datum objavljivanja: 19. jun 2025.
Motor
Snaga: 370 k.s. (272 kW)
Zapremina: 10.837 cm³
Евро: Euro 4
Mjenjač
Tip: automat
Osovine
Broj osovina: 3
Osovinska konfiguracija: 6x2
Kočnica
Retarder
Sigurnosne karakteristike
Blokada diferencijala
Dodatna oprema
AdBlue rezervoar
Stanje
Stanje: polovne
Dodatne informacije
Boja: zeleni

Dodatne informacije — Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW autocisterna za mlijeko

Engleski
15000L ISOLIERTER EDELSTAHLTANK - 2 KAMMERN
MOTOR ERSETZT UND NEUER TURBO BEI 1 161 000 KM
RETARDER
DIFFERENTIAL
FRANZÖSISCHE PAPIERE

= Firmeninformationen =

Die vorgenannten Angaben sind unverbindlich. Irrtümer, Änderungen und Zwischenverkauf unter Vorbehalt. Unsere website pokazati kontakte

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Aufbau: Milchtanker
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Vorderachse: Gelenkt
Hinterachse 1: Federung: Luftfederung
Hinterachse 2: Federung: Luftfederung

Funktionell
Marke des Aufbaus: ETA
Zahl der Kammern: 2
Pumpe: Ja
Schläuche: Ja

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Jasmien Vercruysse oder Ingmar Dejonckheere, um weitere Informationen zu erhalten.
Generelle oplysninger
Karosseri: Tankbil til transport af mælk
Førerhus: day cab

Akselkonfiguration
Foraksel: Styretøj
Bagaksel 1: Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 2: Affjedring: luftaffjedring

Funktionelle
Karosserifabrikat: ETA
Antal rum: 2
Pumpe: Ja
Slanger: Ja

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Yderligere oplysninger
Kontakt Jasmien Vercruysse eller Ingmar Dejonckheere for yderligere oplysninger
15000L INSULATED STAINLESS STEEL TANK - 2 COMPARTMENTS
ENGINE REPLACED AND NEW TURBO AT 1 161 000 KM
RETARDER
DIFFERENTIAL
FRENCH PAPERS

= Dealer information =

the information and descriptions are purely an indication and subject to errors, changes and intermediate sale . check our website pokazati kontakte

= More information =

General information
Bodywork: Milk tanker
Cab: day

Axle configuration
Front axle: Steering
Rear axle 1: Suspension: air suspension
Rear axle 2: Suspension: air suspension

Functional
Make of bodywork: ETA
Number of compartments: 2
Pump: Yes
Hoses: Yes

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Additional information
Please contact Jasmien Vercruysse or Ingmar Dejonckheere for more information
Información general
Carrocería: Camión cisterna de leche
Cabina: día

Configuración de ejes
Eje delantero: Dirección
Eje trasero 1: Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 2: Suspensión: suspensión neumática

Funcional
Marca carrocería: ETA
Número de compartimentos: 2
Bomba: Sí
Mangueras: Sí

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Jasmien Vercruysse o Ingmar Dejonckheere para obtener más información.
CITERNE EN INOX ISOLEE 15 000 LITRES - 2 COMPARTIMENTS
MOTEUR REMPLACÉ ET NOUVEAU TURBO À 1 161 000 KM
RETARDER
DIFFERENTIEL
PAPIERS FRANCAIS

= Information sur la société =

L'information et descriptions sont indicatives et sous réserve de'erreurs, changements et vente entretemps. Regardez notre site web pokazati kontakte

= Plus d'informations =

Informations générales
Construction: Camion-citerne lait
Cabine: jour

Configuration essieu
Essieu avant: Direction
Essieu arrière 1: Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 2: Suspension: suspension pneumatique

Pratique
Marque de construction: ETA
Nombre de compartiments: 2
Pompe: Oui
Tuyaux: Oui

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Jasmien Vercruysse ou Ingmar Dejonckheere pour plus d'informations
15000L GEISOLEERDE INOX TANK - 2 COMPARTIMENTEN
MOTOR VERVANGEN EN NIEUWE TURBO AAN 1 161 000 KM
RETARDER
DIFFERENTIEEL
FRANSE PAPIEREN

= Bedrijfsinformatie =

De gegeven informatie is louter indicatief en onder voorbehoud van fouten, veranderingen en tussenverkoop. Bekijk ook onze website pokazati kontakte

= Meer informatie =

Algemene informatie
Opbouw: Melktankwagen
Cabine: dag

Asconfiguratie
Vooras: Meesturend
Achteras 1: Vering: luchtvering
Achteras 2: Vering: luchtvering

Functioneel
Merk opbouw: ETA
Aantal compartimenten: 2
Pomp: Ja
Slangen: Ja

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Jasmien Vercruysse of Ingmar Dejonckheere
Informacje ogólne
Budowa: Cysterna na mleko
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Oś przednia: Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 2: Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: ETA
Liczba komór: 2
Pompa: Tak
Węże: Tak

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Jasmien Vercruysse lub Ingmar Dejonckheere
Informações gerais
Carroçaria: Camião cisterna de leite
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Direção
Eixo traseiro 1: Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 2: Suspensão: suspensão pneumática

Funcional
Marca da carroçaria: ETA
Número de compartimentos: 2
Bomba: Sim
Mangueiras: Sim

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom

Informações adicionais
Contacte Jasmien Vercruysse ou Ingmar Dejonckheere para obter mais informações
Общая информация
Кузов: Молоковоз
Кабина: кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Передний мост: Рулевое управление
Задний мост 1: Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 2: Подвеска: пневматическая подвеска

Функциональность
Марка кузова: ETA
Количество отсеков: 2
Насос: Да
Шланги: Да

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Jasmien Vercruysse или Ingmar Dejonckheere для получения дополнительной информации
Allmän information
Överbyggnad: Mjölktankbil
Hytt: dag

Konfiguration av axlar
Framaxel: Styrning
Bakaxel 1: Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 2: Fjädring: luftfjädring

Funktionell
Fabrikat av karosseri: ETA
Antal fack: 2
Pump: Ja
Slangar: Ja

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra

Ytterligare information
Kontakta Jasmien Vercruysse eller Ingmar Dejonckheere för mer information
Važno
Ova ponuda је informativnog karaktera. Za više detalja, pitajte prodavca.
Purchase tips
Savjeti za sigurnost
Provjera prodavca

Ako odlučite da kupite opremu po niskoj cijeni, provjerite da li vi komunicirate sa stvarnim prodavcem. Saznajte što više informacija o vlasniku opreme. Jedan od načina prijevare je da se predstave kao prava kompanija. U slučaju sumnje, obavijestite nas o tome radi dodatne kontrole, putem obrasca za povratne informacije.

Provjera cijena

Prije nego što odlučite da izvršite kupovinu, pažljivo pregledajte nekoliko prodajnih ponuda kako biste razumjeli prosječnu vrijednosti odabranog modela opreme. Ako je cijena ponude koju vam se sviđa mnogo niža od sličnih ponuda, razmislite o tome. Značajna razlika u cijeni može ukazivati ​​na skrivene nedostatke ili pokušaj prodavca da počini prijevaru.

Nemojte kupovati proizvode čija je cijena previše različita od prosječne cijene slične opreme.

Ne dajte saglasnost na sumnjive zaloge i plaćanje robe unaprijed. U slučaju sumnje, nemojte se bojati da pojasnite pojedinosti, zatražite dodatne fotografije i dokumente za opremu, provjerite autentičnost dokumenata i postavljajte pitanja.

Sumnjivo plaćanje unaprijed

Najčešći tip prijevare. Nepošteni prodavci mogu zatražiti određeni iznos kapare kako bi "rezervisali" vaše pravo na kupovinu opreme. Dakle, prevaranti mogu sa prikupe veliki iznos i nestanu, i više se ne pojave.

Varijante ovakve prijevare mogu uključivati:
  • Prijenos pretplate na karticu
  • Nemojte plaćati unaprijed bez izdavanja dokumenata koji potvrđuju postupak prijenosa novca, ako vam je tokom komuniciranja prodavac postao sumljiv.
  • Prijenos na račun "povjerenika"
  • Takav zahtjev treba da bude alarmantan, najvjerojatnije komunicirate s prevarantom.
  • Prijenos na račun kompanije sa sličnim imenom
  • Budite oprezni, prevaranti se mogu prikriti iza poznatih kompanija, neznatno mijenjajući njihov naziv. Nemojte prenositi sredstva ako vam je naziv kompanije sumnjiv.
  • Utskiftning av egne detaljer på fakturaen til et ekte selskap
  • Bør du utfører overføringen, sjekk at de spesifiserte detaljene er riktige, og hvorvidt de faktisk hører til det spesifiserte selskapet.
Pronašli ste prevaranta?
Javite nam
Savjeti za sigurnost
PDF
Prodajete tehniku?
Učinite to sa nama!
Slični oglasi
28.250 € ≈ 55.420 KM
2009
973.070 km
Евро Euro 4 Gorivo dizel Nosivost 14.844 kg Zapremina 15 m³
Belgija, HARCHIES (BERNISSART)
Kontaktirajte prodavca
28.500 € ≈ 55.910 KM
2009
973.100 km
Snaga 370 k.s. (272 kW) Евро Euro 4 Nosivost 14.844 kg Zapremina 15 m³ Osovinska konfiguracija 6x2 Ogibljenje gibanj/pneumatski
Belgija, Harchies
Kontaktirajte prodavca
22.950 € ≈ 45.020 KM
2006
1.136.766 km
Snaga 370 k.s. (272 kW) Евро Euro 3 Nosivost 15.570 kg Zapremina 15 m³ Osovinska konfiguracija 6x2
Belgija, Harchies
Kontaktirajte prodavca
22.950 € ≈ 45.020 KM
2006
1.083.400 km
Snaga 370 k.s. (272 kW) Евро Euro 3 Nosivost 15.990 kg Zapremina 15 m³ Osovinska konfiguracija 6x2
Belgija, Harchies
Kontaktirajte prodavca
19.750 € ≈ 38.750 KM
2002
684.500 km
Snaga 362 k.s. (266 kW) Евро Euro 3 Nosivost 9.930 kg Zapremina 11 m³ Osovinska konfiguracija 4x2
Belgija, Harchies
Kontaktirajte prodavca
14.450 € ≈ 28.350 KM
1999
54.347 km
Snaga 135 k.s. (99 kW) Nosivost 3.820 kg Zapremina 3,68 m³ Osovinska konfiguracija 4x2 Ogibljenje gibanj/gibanj
Belgija, Harchies
Kontaktirajte prodavca
21.500 € ≈ 42.180 KM
2008
920.894 km
Snaga 360 k.s. (265 kW) Евро Euro 4 Nosivost 9.134 kg Zapremina 11 m³ Osovinska konfiguracija 4x2 Ogibljenje gibanj/pneumatski
Belgija, Harchies
Kontaktirajte prodavca
20.000 € ≈ 39.240 KM
2003
960.000 km
Snaga 420 k.s. (309 kW) Евро Euro 3 Gorivo dizel Osovinska konfiguracija 4x2 Ogibljenje gibanj/pneumatski
Portugalija
Kontaktirajte prodavca
Cijena na upit
2001
637.457 km
Gorivo dizel Zapremina 12.000 l Osovinska konfiguracija 4x2
Poljska, Włoszczowa
Kontaktirajte prodavca
Cijena na upit
2010
Gorivo dizel Zapremina 17.650 l
Portugalija, ALCOENTRE, AZAMBUJA
Kontaktirajte prodavca
Cijena na upit
2004
467.000 km
Gorivo dizel Zapremina 16.500 l Osovinska konfiguracija 6x2 Ogibljenje gibanj/pneumatski
Poljska, Włoszczowa
Kontaktirajte prodavca
29.500 € ≈ 57.870 KM
2010
799.039 km
Snaga 400 k.s. (294 kW) Евро Euro 5 Gorivo dizel Zapremina 15 m³ Osovinska konfiguracija 6x2
Njemačka, Langgöns
Kontaktirajte prodavca
Cijena na upit
2000
794.000 km
Zapremina 10.500 l Osovinska konfiguracija 4x2
Poljska, Włoszczowa
Kontaktirajte prodavca
Cijena na upit
2002
915.000 km
Gorivo dizel Zapremina 15.500 l Osovinska konfiguracija 6x2
Poljska, Włoszczowa
Kontaktirajte prodavca
Cijena na upit
2008
785.000 km
Zapremina 12.500 m³ Osovinska konfiguracija 4x2
Poljska, Włoszczowa
Kontaktirajte prodavca
Cijena na upit
2006
957.000 km
Gorivo dizel Zapremina 27.000 l Osovinska konfiguracija 4x2
Poljska, Włoszczowa
Kontaktirajte prodavca
Cijena na upit
2003
733.000 km
Gorivo dizel Zapremina 15.000 l Osovinska konfiguracija 4x2 Ogibljenje pneumatski/pneumatski
Poljska, Włoszczowa
Kontaktirajte prodavca
6.500 € ≈ 12.750 KM
2008
997.014 km
Snaga 320 k.s. (235 kW) Евро Euro 5 Gorivo dizel Zapremina 16,009 m³ Osovinska konfiguracija 6x2
Njemačka, Langgöns
Kontaktirajte prodavca
Cijena na upit
2012
976.881 km
Snaga 441 k.s. (324 kW) Евро Euro 5 Gorivo dizel Nosivost 13.540 kg Zapremina 16.500 l Osovinska konfiguracija 6x2 Ogibljenje gibanj/gibanj
Njemačka, Langgöns
Kontaktirajte prodavca
39.900 € ≈ 78.280 KM
2015
783.046 km
Zapremina 12 m³ Osovinska konfiguracija 6x2
Njemačka, Munich
Kontaktirajte prodavca