Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom

PDF
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 1 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 2 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 3 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 4 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 5 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 6 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 7 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 8 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 9 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 10 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 11 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 12 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 13 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 14 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 15 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 16 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 17 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 18 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 19 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 20 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 21 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 22 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 23 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 24 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 25 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 26 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 27 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 28 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 29 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 30 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 31 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 32 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 33 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 34 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 35 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 36 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 37 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 38 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 39 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 40 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 41 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 42 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 43 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 44 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 45 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 46 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 47 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 48 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 49 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 50 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 51 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 52 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 53 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 54 - Autoline
Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom | Slika 55 - Autoline
Zainteresovani ste za oglas?
1/55
PDF
Cijena:
na upit
Zatražite cijenu
Kontaktirajte prodavca
Marka: Goldhofer
Model: STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett
Godina proizvodnje: 2006-06
Prva registracija: 2006-06
Ukupna težina: 102.000 kg
Lokacija: Njemačka Kirchheim Unter Teck
Kataloški broj prodavca: MVRH-4518-AF
Datum objavljivanja: 1. nov 2025.
Karoserija
Šasija: čelični
Podesiva šasija
Osovine
Marka: BPW
Broj osovina: 6
Ogibljenje: hidraulično
Upravljačka osovina
Dupli točkovi
Veličina gume: 285/70 R19,5
Dodatna oprema
Centralno podmazivanje
Dodatna oprema
Kutija za alate
Stanje
Stanje: polovne
Dodatne informacije
VIN: WGOTHPE4560028329

Dodatne informacije — Goldhofer STHP-XLE 2+4 (6) | Baggerbrücke - Tiefbett poluprikolica sa niskom platformom

Goldhofer STHP-XLE 6 (2+4) mit Baggerbrücke / Tiefbett
Standort: D - 73230 Kirchheim unter Teck

Technische Daten gemäß original TÜV-Gutachten
- Geschwindigkeit max. 80 km/h
- Sattellast 30.000kg
- Achslast vorne 2 x 12.000 kg
- Achslast hinten 4 x 12.000 kg
- Gesamtgewicht Sattelauflieger 102.000 kg (bei 30.000 kg Sattellast)
- Leergewicht STHP-XLE 4 (0+4) = 21,30 t / 23,50 t (inkl. Zubehör)
- Leergewicht STHP-XLE 6 (2+4) = 26,70 t / 28,90 t (inkl. Zubehör)

Kombination bestehend aus:

SCHWANENHALS
- Typ XLE (Universal)
- Gewicht 4.500 kg
- Sattellast max. 30.000 kg
- Königszapfen 3,5"
- Ausführung zur direkten Aufnahme der Baggerbrücke oder Ankuppeln des 2-Achs Fahrwerkes
- Zentralschmierung Beka-Max

2-ACHS-FAHRWERK
- Typ XLE
- Gewicht 5.300 kg
- Achslinienlast 12.000 kg (80 km/h) |
- Achsenhersteller BPW
- Bereifung 285/70 R19,5
- Fahrwerksbreite 2.750 mm
- Ladehöhe beladen ca. 1.240 mm (+/- 300 mm)
- Zentralschmierung Beka-Max

BAGGERBRÜCKE / TIEFBETTBRÜCKE
- Nutzlast 67,75 t
- teleskopierbar 6.000 - 14.000 mm
- Mittelröhre fest am hinteren 4-Achs-Fahrwerk angebaut
- Klauenkupplung vorne
- Breite Mittelröhre 1.350 mm
- Breite Innenröhre 600 mm
- Bauhöhe 440 mm
- Ladehöhe beladen 650 mm (Bodenfreiheit 210 mm)
- breitenverstellbar von 2.750 bis 3.250 mm
- Schiebetische (Gewicht 405 kg)
- Verbreiterungsböden, klappbar (Gewicht 1.955 kg)

4-ACHS-FAHRWERK
- Typ XLE
- Gewicht 16.110 kg inkl. Baggerbrücke
- Achslinienlast 12.000 kg (80 km/h)
- Achshersteller BPW
- Bereifung 285/70 R19,5
- Fahrwerksbreite 2.750 mm
- Baggerstielmulde 700 mm
- Ladehöhe beladen ca. 1.140 mm (+400/-200 mm)
- Zentralschmierung Beka-Max

Guter Zustand - deutsches Fahrzeug aus 1. Hand - kurzfristig verfügbar ab Lager Kirchheim unter Teck - weitere Infos auf Anfrage.
Prikaži cijeli komentar
Važno
Ova ponuda је informativnog karaktera. Za više detalja, pitajte prodavca.
Purchase tips
Savjeti za sigurnost
Provjera prodavca

Ako odlučite da kupite opremu po niskoj cijeni, provjerite da li vi komunicirate sa stvarnim prodavcem. Saznajte što više informacija o vlasniku opreme. Jedan od načina prijevare je da se predstave kao prava kompanija. U slučaju sumnje, obavijestite nas o tome radi dodatne kontrole, putem obrasca za povratne informacije.

Provjera cijena

Prije nego što odlučite da izvršite kupovinu, pažljivo pregledajte nekoliko prodajnih ponuda kako biste razumjeli prosječnu vrijednosti odabranog modela opreme. Ako je cijena ponude koju vam se sviđa mnogo niža od sličnih ponuda, razmislite o tome. Značajna razlika u cijeni može ukazivati ​​na skrivene nedostatke ili pokušaj prodavca da počini prijevaru.

Nemojte kupovati proizvode čija je cijena previše različita od prosječne cijene slične opreme.

Ne dajte saglasnost na sumnjive zaloge i plaćanje robe unaprijed. U slučaju sumnje, nemojte se bojati da pojasnite pojedinosti, zatražite dodatne fotografije i dokumente za opremu, provjerite autentičnost dokumenata i postavljajte pitanja.

Sumnjivo plaćanje unaprijed

Najčešći tip prijevare. Nepošteni prodavci mogu zatražiti određeni iznos kapare kako bi "rezervisali" vaše pravo na kupovinu opreme. Dakle, prevaranti mogu sa prikupe veliki iznos i nestanu, i više se ne pojave.

Varijante ovakve prijevare mogu uključivati:
  • Prijenos pretplate na karticu
  • Nemojte plaćati unaprijed bez izdavanja dokumenata koji potvrđuju postupak prijenosa novca, ako vam je tokom komuniciranja prodavac postao sumljiv.
  • Prijenos na račun "povjerenika"
  • Takav zahtjev treba da bude alarmantan, najvjerojatnije komunicirate s prevarantom.
  • Prijenos na račun kompanije sa sličnim imenom
  • Budite oprezni, prevaranti se mogu prikriti iza poznatih kompanija, neznatno mijenjajući njihov naziv. Nemojte prenositi sredstva ako vam je naziv kompanije sumnjiv.
  • Utskiftning av egne detaljer på fakturaen til et ekte selskap
  • Bør du utfører overføringen, sjekk at de spesifiserte detaljene er riktige, og hvorvidt de faktisk hører til det spesifiserte selskapet.
Pronašli ste prevaranta?
Javite nam
Savjeti za sigurnost
PDF
Prodajete tehniku?
Učinite to sa nama!
Slični oglasi
129.890 € ≈ 254.100 KM
Poluprikolica sa niskom platformom
2006
Broj osovina 6
Njemačka, Burghaun/Gruben
Stefan Ebert GmbH - Autorisierter Mercedes-Benz Servicepartner
7 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavca
129.890 € ≈ 254.100 KM
Poluprikolica sa niskom platformom
2006
Broj osovina 6
Njemačka, Burghaun/Gruben
Stefan Ebert GmbH - Autorisierter Mercedes-Benz Servicepartner
7 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavca
42.000 € ≈ 82.160 KM
Poluprikolica sa niskom platformom
2007
Nosivost 39.550 kg Neto težina 14.450 kg Broj osovina 3
Njemačka, Boxberg/Oberlausitz
Henders GmbH
18 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavca
48.671 € ≈ 95.210 KM
Poluprikolica sa niskom platformom
2007
Ogibljenje pneumatski/pneumatski Broj osovina 3
Njemačka, Regensburg
Kornprobst GmbH
12 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavca
51.051 € ≈ 99.870 KM
Poluprikolica sa niskom platformom
2008
Ogibljenje pneumatski/pneumatski Broj osovina 3
Njemačka, Regensburg
Kornprobst GmbH
12 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavca
48.671 € ≈ 95.210 KM
Poluprikolica sa niskom platformom
2008
Ogibljenje pneumatski/pneumatski Broj osovina 3
Njemačka, Regensburg
Kornprobst GmbH
12 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavca
79.000 € ≈ 154.500 KM
Poluprikolica sa niskom platformom
2008
Nosivost 38.000 kg Neto težina 16.000 kg Broj osovina 3
Njemačka, Landsberg am Lech
VP-Nutzfahrzeuge GmbH
4 godine na Autoline
Kontaktirajte prodavca
Cijena na upit
Poluprikolica sa niskom platformom
2009
Nosivost 82.000 kg Neto težina 7.000 kg Broj osovina 8
Njemačka, Landsberg am Lech
VP-Nutzfahrzeuge GmbH
4 godine na Autoline
Kontaktirajte prodavca
74.800 € ≈ 146.300 KM
Poluprikolica sa niskom platformom
2009
Nosivost 85.100 kg Neto težina 20.900 kg
Njemačka, Sittensen
alga Nutzfahrzeug- und Baumaschinen GmbH & Co. KG
13 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavca
47.481 € ≈ 92.880 KM
Poluprikolica sa niskom platformom
2011
Broj osovina 4
Njemačka, Ober-Mörlen
Jaweed GmbH company
1 godina u Autoline
Kontaktirajte prodavca
12.900 € ≈ 25.240 KM
Poluprikolica sa niskom platformom
2006
1.001 km
Nosivost 28.400 kg Ogibljenje pneumatski/pneumatski Broj osovina 3
Njemačka, Bovenden
Gassmann GmbH
12 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavca
49.900 € ≈ 97.620 KM
Poluprikolica sa niskom platformom
2006
Nosivost 42.400 kg Ogibljenje pneumatski/pneumatski Broj osovina 4
Njemačka, Essen-Bergeborbeck
ES-GE Nutzfahrzeuge GmbH
4 godine na Autoline
Kontaktirajte prodavca
49.000 € ≈ 95.860 KM
Poluprikolica sa niskom platformom
2006
Nosivost 42.400 kg Ogibljenje pneumatski/pneumatski Neto težina 22.600 kg Broj osovina 4
Njemačka, Bottrop
Safi Dorani GmbH company
6 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavca
36.900 € ≈ 72.190 KM
Poluprikolica sa niskom platformom
2001
Nosivost 46.300 kg Neto težina 17.700 kg Broj osovina 4
Njemačka, Landsberg am Lech
VP-Nutzfahrzeuge GmbH
4 godine na Autoline
Kontaktirajte prodavca
12.900 € ≈ 25.240 KM
Poluprikolica sa niskom platformom
2006
1.001 km
Nosivost 28.400 kg Ogibljenje pneumatski/pneumatski Broj osovina 3
Njemačka, Bovenden
Gassmann GmbH
12 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavca
Cijena na upit
Poluprikolica sa niskom platformom
2006
Broj osovina 6
Danska, Aabenraa
Trailerpartner A/S
8 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavca
37.000 € ≈ 72.380 KM
Poluprikolica sa niskom platformom
1992
Nosivost 50.600 kg Ogibljenje pneumatski/pneumatski Broj osovina 4
Njemačka, Lübbecke
ITC GmbH & Co.KG
10 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavca
25.500 € ≈ 49.880 KM
Poluprikolica sa niskom platformom
2006
Nosivost 34.150 kg Neto težina 10.350 kg Broj osovina 3
Češka, Ostrava
Radek Potěšil
9 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavca
140.000 € ≈ 273.900 KM
Poluprikolica sa niskom platformom
2006
Nosivost 70.500 kg Ogibljenje hidraulično Neto težina 28.500 kg Broj osovina 6
Litvanija, Vilnius
Kontaktirajte prodavca
53.431 € ≈ 104.500 KM
Poluprikolica sa niskom platformom
2005
Ogibljenje pneumatski/pneumatski Broj osovina 4
Njemačka, Regensburg
Kornprobst GmbH
12 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavca