Nova Tirkon 3 - 4 Hydr. Steering Axle Extendable Detachable Neck Remote poluprikolica sa niskom platformom















Ako odlučite da kupite opremu po niskoj cijeni, provjerite da li vi komunicirate sa stvarnim prodavcem. Saznajte što više informacija o vlasniku opreme. Jedan od načina prijevare je da se predstave kao prava kompanija. U slučaju sumnje, obavijestite nas o tome radi dodatne kontrole, putem obrasca za povratne informacije.
Prije nego što odlučite da izvršite kupovinu, pažljivo pregledajte nekoliko prodajnih ponuda kako biste razumjeli prosječnu vrijednosti odabranog modela opreme. Ako je cijena ponude koju vam se sviđa mnogo niža od sličnih ponuda, razmislite o tome. Značajna razlika u cijeni može ukazivati na skrivene nedostatke ili pokušaj prodavca da počini prijevaru.
Nemojte kupovati proizvode čija je cijena previše različita od prosječne cijene slične opreme.
Ne dajte saglasnost na sumnjive zaloge i plaćanje robe unaprijed. U slučaju sumnje, nemojte se bojati da pojasnite pojedinosti, zatražite dodatne fotografije i dokumente za opremu, provjerite autentičnost dokumenata i postavljajte pitanja.
Najčešći tip prijevare. Nepošteni prodavci mogu zatražiti određeni iznos kapare kako bi "rezervisali" vaše pravo na kupovinu opreme. Dakle, prevaranti mogu sa prikupe veliki iznos i nestanu, i više se ne pojave.
- Prijenos pretplate na karticu
- Nemojte plaćati unaprijed bez izdavanja dokumenata koji potvrđuju postupak prijenosa novca, ako vam je tokom komuniciranja prodavac postao sumljiv.
- Prijenos na račun "povjerenika"
- Takav zahtjev treba da bude alarmantan, najvjerojatnije komunicirate s prevarantom.
- Prijenos na račun kompanije sa sličnim imenom
- Budite oprezni, prevaranti se mogu prikriti iza poznatih kompanija, neznatno mijenjajući njihov naziv. Nemojte prenositi sredstva ako vam je naziv kompanije sumnjiv.
- Utskiftning av egne detaljer på fakturaen til et ekte selskap
- Bør du utfører overføringen, sjekk at de spesifiserte detaljene er riktige, og hvorvidt de faktisk hører til det spesifiserte selskapet.
Kontakti prodavca























ŞASE: ST-52 sacdan robot tezgâhta toz altı kaynak teknolojisi ile yüksek mukavemetli tasarlanmış ve imal edilmiştir.
KİNG-PİM: DIN 74080 standardında 2" veya DIN 74083 standardında 3 ½" 42 CRMO4 çelikten king-pin kullanılır
DİNGİL: 9-12-14-16 ton kapasiteli dingil kullanılmaktadır. Hava süspansiyonlu, Yığma makaslı, Tandem süspansiyonlu. TSE normlarına uygun fren balataları ve Ağır hizmet tipi fren levyeleri vardır.
SÜSPANSİYON: Hidrolik, Parabolik çift katlı Z makaslı, Yığma makaslı ve hava süspansiyonlu.
LASTİKLER: 235/70 R 17.5, 245/70 R 17.5 , 295/60 R 22.5, 12 R 22.5, 315/80 R 22.5 ebatlarında lastikler kullanılmaktadır
ELEKTRİK DONANIMI: SAE standartlarına ve TÜV genel yönetmeliğine uygundur. Elektrik araçtan 7 pimli prizle alınmaktadır. Her iki yanda gerekli olan Trafik ikaz ve lambaları bulunmaktadır. Arka park, stop, sinyal, plaka lambaları treyler reflektörleri ve yanlarda turuncu ikaz lambaları bulunmaktadır
FREN DONANIMI: EC Standartlarına göre 71/320/ewg ff fren sistemi. Otomatik fren cırcırları,2 adet imdatlı 4 adet servis fren körükleri. 2S/2M ABS İsveç patentli Ruffels rakor sistemi ile dorsede meydana gelebilecek hava kaçakları önlenmiştir
RAMPA SİSTEMİ: Önden yükleme için sabit veya seyyar rampa ayakları.
DEVEBOYNU: Ayrılabilir deveboynu sistemi kullanılır.
TABAN: Yanlar; tekerlek üstleri baklava dilimli sac ve sert tahta döşeme
BOYA: Şasi ve üst yapı Yıkama + Kumlama + 2+1 kat Akrilik Boya ile boya fırınında boyanmaktadır. Müşteri isteği doğrultusunda Ral kodunda renk belirlenir
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CHASSIS:
Made from ST-52 steel, the chassis is designed and manufactured with high strength using submerged arc welding technology.
KING-PIN:
A 2" king-pin is used according to DIN 74080 standard or a 3 ½" king-pin made of 42 CRMO4 steel according to DIN 74083 standard.
AXLE:
The axles have capacities of 9, 12, 14, and 16 tons. They feature air suspension, bogie spring suspension, and tandem suspension systems. Brake pads and heavy-duty brake levers comply with TSE standards.
SUSPENSION:
Hydraulic, parabolic double-layer Z-spring, bogie spring, and air suspension options.
TIRES:
Tire sizes used are 235/70 R 17.5, 245/70 R 17.5, 295/60 R 22.5, 12 R 22.5, and 315/80 R 22.5.
ELECTRICAL SYSTEM:
The electrical system complies with SAE standards and TÜV general regulations. The power is supplied from the vehicle via a 7-pin connector. Necessary traffic warning lights and lamps are provided on both sides. Rear parking, stop, signal, and license plate lights, as well as trailer reflectors and orange warning lights on the sides, are included.
BRAKE SYSTEM:
The brake system is in accordance with EC standards 71/320/EWG FF. It includes automatic brake ratchets, two emergency brake bellows, and four service brake bellows. The 2S/2M ABS system prevents air leaks in the trailer with the Swedish patented Ruffels fitting system.
RAMPS SYSTEM:
Fixed or movable ramp legs for front loading.
GOOSNECK :
A detachable gooseneck system is used.
FLOOR:
Sides: Diamond-patterned plate on the wheel wells and hardboard flooring.
PAINTING:
The chassis and superstructure are washed, sandblasted, and painted with 2+1 layers of acrylic paint in a paint oven. The color is selected according to the RAL code specified by the customer.