Prodaje se Peugeot 508 SW automobil na aukciji







































Ako odlučite da kupite opremu po niskoj cijeni, provjerite da li vi komunicirate sa stvarnim prodavcem. Saznajte što više informacija o vlasniku opreme. Jedan od načina prijevare je da se predstave kao prava kompanija. U slučaju sumnje, obavijestite nas o tome radi dodatne kontrole, putem obrasca za povratne informacije.
Prije nego što odlučite da izvršite kupovinu, pažljivo pregledajte nekoliko prodajnih ponuda kako biste razumjeli prosječnu vrijednosti odabranog modela opreme. Ako je cijena ponude koju vam se sviđa mnogo niža od sličnih ponuda, razmislite o tome. Značajna razlika u cijeni može ukazivati na skrivene nedostatke ili pokušaj prodavca da počini prijevaru.
Nemojte kupovati proizvode čija je cijena previše različita od prosječne cijene slične opreme.
Ne dajte saglasnost na sumnjive zaloge i plaćanje robe unaprijed. U slučaju sumnje, nemojte se bojati da pojasnite pojedinosti, zatražite dodatne fotografije i dokumente za opremu, provjerite autentičnost dokumenata i postavljajte pitanja.
Najčešći tip prijevare. Nepošteni prodavci mogu zatražiti određeni iznos kapare kako bi "rezervisali" vaše pravo na kupovinu opreme. Dakle, prevaranti mogu sa prikupe veliki iznos i nestanu, i više se ne pojave.
- Prijenos pretplate na karticu
- Nemojte plaćati unaprijed bez izdavanja dokumenata koji potvrđuju postupak prijenosa novca, ako vam je tokom komuniciranja prodavac postao sumljiv.
- Prijenos na račun "povjerenika"
- Takav zahtjev treba da bude alarmantan, najvjerojatnije komunicirate s prevarantom.
- Prijenos na račun kompanije sa sličnim imenom
- Budite oprezni, prevaranti se mogu prikriti iza poznatih kompanija, neznatno mijenjajući njihov naziv. Nemojte prenositi sredstva ako vam je naziv kompanije sumnjiv.
- Utskiftning av egne detaljer på fakturaen til et ekte selskap
- Bør du utfører overføringen, sjekk at de spesifiserte detaljene er riktige, og hvorvidt de faktisk hører til det spesifiserte selskapet.




















Wichtig: Internationale Käufer (innerhalb der EU) können dieses Los ohne den verbleibenden Betrag der niederländischen BPM-Steuer ('rest-BPM') kaufen. Für dieses Verfahren ist der Käufer verpflichtet, das Fahrzeug in der EU zu behalten, und ein spezielles Exportverfahren von 250 € exz. 21% Mehrwertsteuer für dieses Grundstück.
Important: international buyers (within the EU) can purchase this lot without the remaining amount Dutch BPM tax ('rest-BPM'). For this procedure, the buyer is obliged to keep the vehicle in the EU and a specific export procedure is required of €250,- excl. 21% VAT for this lot.
LET OP! Voor Nederlandse kopers en kopers van buiten de EU komt de Rest-BPM er nog bij, deze verschijnt later op de factuur en bedraagt €474,-. Dus, totale biedprijs + €474,-. De totaalprijs bij het bieden is dus excl. BPM! (This is only relevant for Dutch buyers and buyers from outside the EU). Important: international buyers (within the EU) can purchase this lot without the remaining amount Dutch BPM tax ('rest-BPM'). For this procedure, the buyer is obliged to keep the vehicle in the EU and a specific export procedure is required of €250,- excl. 21% VAT for this lot
NAP status: Logisch
Fuel types: Benzine
License Plate: 33-TDJ-1
Bodytype: stationwagen
Mileage during intake: 299978 km
Important : les acheteurs internationaux (au sein de l’UE) peuvent acheter ce lot sans le montant restant de la taxe BPM néerlandaise (« rest-BPM »). Pour cette procédure, l’acheteur est tenu de conserver le véhicule dans l’UE et une procédure d’exportation spécifique est requise de 250 € - excl. 21 % de TVA pour ce lot.
Importante: gli acquirenti internazionali (all'interno dell'UE) possono acquistare questo lotto senza l'importo residuo della tassa olandese BPM ('rest-BPM'). Per questa procedura, l'acquirente è obbligato a mantenere il veicolo nell'UE ed è richiesta una specifica procedura di esportazione di €250,- al massimo 21% IVA per questo lotto.
Important: international buyers (within the EU) can purchase this lot without the remaining amount Dutch BPM tax ('rest-BPM'). For this procedure, the buyer is obliged to keep the vehicle in the EU and a specific export procedure is required of €250,- excl. 21% VAT for this lot.
Ważne: międzynarodowi nabywcy (w UE) mogą kupić tę partię bez pozostalej kwoty holenderskiego podatku BPM ("rest-BPM"). W ramach tej procedury kupujący jest zobowiązany do pozostawienia pojazdu w UE, a wymagana jest specjalna procedura eksportowa w wysokości 250 € bez sumy. 21% VAT za tę grupę.
Important: cumpărătorii internaționali (din UE) pot achiziționa acest lot fără suma rămasă a taxei BPM olandeze ("rest-BPM"). Pentru această procedură, cumpărătorul este obligat să păstreze vehiculul în UE și este necesară o procedură specifică de export de 250 € - excl. TVA de 21% pentru acest lot.