Renders ROC 16.30 - LIFT AXLE - BPW AXLES - DISC BRAKES - GOOD CONDITION poluprikolica za prijevoz kontejnera













Ako odlučite da kupite opremu po niskoj cijeni, provjerite da li vi komunicirate sa stvarnim prodavcem. Saznajte što više informacija o vlasniku opreme. Jedan od načina prijevare je da se predstave kao prava kompanija. U slučaju sumnje, obavijestite nas o tome radi dodatne kontrole, putem obrasca za povratne informacije.
Prije nego što odlučite da izvršite kupovinu, pažljivo pregledajte nekoliko prodajnih ponuda kako biste razumjeli prosječnu vrijednosti odabranog modela opreme. Ako je cijena ponude koju vam se sviđa mnogo niža od sličnih ponuda, razmislite o tome. Značajna razlika u cijeni može ukazivati na skrivene nedostatke ili pokušaj prodavca da počini prijevaru.
Nemojte kupovati proizvode čija je cijena previše različita od prosječne cijene slične opreme.
Ne dajte saglasnost na sumnjive zaloge i plaćanje robe unaprijed. U slučaju sumnje, nemojte se bojati da pojasnite pojedinosti, zatražite dodatne fotografije i dokumente za opremu, provjerite autentičnost dokumenata i postavljajte pitanja.
Najčešći tip prijevare. Nepošteni prodavci mogu zatražiti određeni iznos kapare kako bi "rezervisali" vaše pravo na kupovinu opreme. Dakle, prevaranti mogu sa prikupe veliki iznos i nestanu, i više se ne pojave.
- Prijenos pretplate na karticu
- Nemojte plaćati unaprijed bez izdavanja dokumenata koji potvrđuju postupak prijenosa novca, ako vam je tokom komuniciranja prodavac postao sumljiv.
- Prijenos na račun "povjerenika"
- Takav zahtjev treba da bude alarmantan, najvjerojatnije komunicirate s prevarantom.
- Prijenos na račun kompanije sa sličnim imenom
- Budite oprezni, prevaranti se mogu prikriti iza poznatih kompanija, neznatno mijenjajući njihov naziv. Nemojte prenositi sredstva ako vam je naziv kompanije sumnjiv.
- Utskiftning av egne detaljer på fakturaen til et ekte selskap
- Bør du utfører overføringen, sjekk at de spesifiserte detaljene er riktige, og hvorvidt de faktisk hører til det spesifiserte selskapet.
Kontakti prodavca































Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 10000 kg
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 10000 kg; Řízení
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Wenden Sie sich an Bastien Begemann oder Corné Visser, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Kontakt Bastien Begemann eller Corné Visser for yderligere oplysninger
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 10000 kg; Steering
Please contact Bastien Begemann or Corné Visser for more information
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Póngase en contacto con Bastien Begemann o Corné Visser para obtener más información.
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Veuillez contacter Bastien Begemann ou Corné Visser pour plus d'informations
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Kormányzás
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Bastien Begemann vagy Corné Visser-vel
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 10000 kg
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 10000 kg; Sterzo
Renders ROC 16.30 - X STEERING -
05-2010
BPW AXLES
LIFT AXLE
DISC BRAKES
- 2 x 20ft
- 20 ft
- 30 ft
- 40 ft
- 45 ft
direct available at BaCo Trucks & Trading BV.
= Meer informatie =
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Neem voor meer informatie contact op met Bastien Begemann of Corné Visser
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Bastien Begemann lub Corné Visser
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Contacte Bastien Begemann ou Corné Visser para obter mais informações
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Свяжитесь с Bastien Begemann или Corné Visser для получения дополнительной информации
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg; Riadenie
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Kontakta Bastien Begemann eller Corné Visser för mer information