Mercedes-Benz UNIMOG 435G/1700L - HIAB 102 - 4x4 - 6 cilinder - 40.590 kamion s ravnom platformom
























































Ako odlučite da kupite opremu po niskoj cijeni, provjerite da li vi komunicirate sa stvarnim prodavcem. Saznajte što više informacija o vlasniku opreme. Jedan od načina prijevare je da se predstave kao prava kompanija. U slučaju sumnje, obavijestite nas o tome radi dodatne kontrole, putem obrasca za povratne informacije.
Prije nego što odlučite da izvršite kupovinu, pažljivo pregledajte nekoliko prodajnih ponuda kako biste razumjeli prosječnu vrijednosti odabranog modela opreme. Ako je cijena ponude koju vam se sviđa mnogo niža od sličnih ponuda, razmislite o tome. Značajna razlika u cijeni može ukazivati na skrivene nedostatke ili pokušaj prodavca da počini prijevaru.
Nemojte kupovati proizvode čija je cijena previše različita od prosječne cijene slične opreme.
Ne dajte saglasnost na sumnjive zaloge i plaćanje robe unaprijed. U slučaju sumnje, nemojte se bojati da pojasnite pojedinosti, zatražite dodatne fotografije i dokumente za opremu, provjerite autentičnost dokumenata i postavljajte pitanja.
Najčešći tip prijevare. Nepošteni prodavci mogu zatražiti određeni iznos kapare kako bi "rezervisali" vaše pravo na kupovinu opreme. Dakle, prevaranti mogu sa prikupe veliki iznos i nestanu, i više se ne pojave.
- Prijenos pretplate na karticu
- Nemojte plaćati unaprijed bez izdavanja dokumenata koji potvrđuju postupak prijenosa novca, ako vam je tokom komuniciranja prodavac postao sumljiv.
- Prijenos na račun "povjerenika"
- Takav zahtjev treba da bude alarmantan, najvjerojatnije komunicirate s prevarantom.
- Prijenos na račun kompanije sa sličnim imenom
- Budite oprezni, prevaranti se mogu prikriti iza poznatih kompanija, neznatno mijenjajući njihov naziv. Nemojte prenositi sredstva ako vam je naziv kompanije sumnjiv.
- Utskiftning av egne detaljer på fakturaen til et ekte selskap
- Bør du utfører overføringen, sjekk at de spesifiserte detaljene er riktige, og hvorvidt de faktisk hører til det spesifiserte selskapet.
Kontakti prodavca

















- Blattfederung
- Parabolfederung
= Anmerkungen =
Mercedes-Benz - Unimog 435G - 40.590
Stockno. 40.590
[GENERAL INFO]
Brand: Mercedes-Benz
Type: Unimog 435G
Configuration: 4x4
Category: Stake body
Year: 1977
Mileage: 190,334km
Chassisnumber: *43511110001503*
[ENGINE]
Capacity: 5.675cc
No. of cilinders: 6
Power: 169 HP
[GEARBOX]
Brand:
Shifting: Manual
No. of gears:
[OPTIONS]
4x4
Diff. Lock
High/Low gear
Hiab 102-2
OM 353.959 engine
[MORE INFORMATION?]
0031 615 376 093
pokazati kontakte
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse: Gelenkt
Kran: HIAB 102-2, Baujahr 1998, hinter der Kabine
Emissionsklasse: Euro 0
Wenden Sie sich an Bastiaan Bronkhorst, um weitere Informationen zu erhalten.
- Leaf spring suspension
- Parabolic suspension
= Remarks =
Mercedes-Benz - Unimog 435G - 40.590
Stockno. 40.590
[GENERAL INFO]
Brand: Mercedes-Benz
Type: Unimog 435G
Configuration: 4x4
Category: Stake body
Year: 1977
Mileage: 190,334km
Chassisnumber: *43511110001503*
[ENGINE]
Capacity: 5.675cc
No. of cilinders: 6
Power: 169 HP
[GEARBOX]
Brand:
Shifting: Manual
No. of gears:
[OPTIONS]
4x4
Diff. Lock
High/Low gear
Hiab 102-2
OM 353.959 engine
[MORE INFORMATION?]
0031 615 376 093
pokazati kontakte
= More information =
Cab: day
Front axle: Steering
Crane: HIAB 102-2, year of manufacture 1998, behind the cab
Emission class: Euro 0
Please contact Bastiaan Bronkhorst for more information
- Bladvering
- Paraboolvering
= Bijzonderheden =
Mercedes-Benz - Unimog 435G - 40.590
Stockno. 40.590
[GENERAL INFO]
Brand: Mercedes-Benz
Type: Unimog 435G
Configuration: 4x4
Category: Stake body
Year: 1977
Mileage: 190,334km
Chassisnumber: *43511110001503*
[ENGINE]
Capacity: 5.675cc
No. of cilinders: 6
Power: 169 HP
[GEARBOX]
Brand:
Shifting: Manual
No. of gears:
[OPTIONS]
4x4
Diff. Lock
High/Low gear
Hiab 102-2
OM 353.959 engine
[MORE INFORMATION?]
0031 615 376 093
pokazati kontakte
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras: Meesturend
Kraan: HIAB 102-2, bouwjaar 1998, achter de cabine
Emissieklasse: Euro 0
Neem voor meer informatie contact op met Bastiaan Bronkhorst